کینه 15 ساله برای قتل دوست قدیمی + عکس
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 922
بازدید دیروز : 247
بازدید هفته : 1466
بازدید ماه : 2607
بازدید کل : 49723
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 922
باردید دیروز : 247
بازدید هفته : 1466
بازدید ماه : 2607
بازدید سال : 3713
بازدید کلی : 49723
کینه 15 ساله برای قتل دوست قدیمی + عکس

 فرزین درباره انگیزه‌اش از قتل مدعی شد: ١٥سال قبل داوود همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. وقتی همسرم این موضوع را گفت، تصمیم گرفتم داوود را بکشم. 
 
سال‌ها از این موضوع گذشت و من در قلب خودم او را بخشیدم. در این مدت با هم ارتباط داشتیم تا این‌که روز حادثه داوود به کارگاه من آمد. 
 
خواهر زن داوود به من کمی پول سپرده بود تا با آن کار کنم و سودش را بدهم. آن روز داوود گفت پول خواهرزنم را بده که من هم قبول کردم. او سپس ادکلنی از جیبش درآورد و به من گفت این را به همسرت بده. از این‌که او هنوز هم به زن من فکر می‌کرد، عصبانی شدم و تبر را از روی دیوار برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم. بعد هم با تفنگ شکاری تیری به پشتش زدم. جسد را با زحمت داخل چادر برزنتی گذاشتم و با بالابر که وسیله کارم بود بالا کشیده و پشت وانت گذاشتم و با انتقال به جایی که نخاله‌ها را می‌ریختند، آنجا رها کردم.
 
تیم جنایی سپس از همسر متهم به قتل تحقیق کرد که او با تائید ادعای شوهرش گفت: من با میترا ـ خواهر داوود ـ دوست بودم. با داوود هم از طریق او آشنا شدم. یک روز با میترا به پیاده‌روی رفته بودم که او هنگام بازگشت پیشنهاد کرد صبحانه را در خانه آنها بخوریم. وقتی به خانه آنها رفتیم، داوود مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. 
 
فرزین اواخر سال گذشته در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که قضات دادگاه او را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض متهم، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور آن را نقص و برای ادامه تحقیقات به دادگاه ارسال کردند. 
 
صبح دیروز متهم برای دومین بار در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای قاتل قصاص خواستند. 
 
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من با انگیزه ناموسی مرتکب قتل شدم. مقتول همسرم را فریب داده و مورد آزار واذیت قرار داده بود. این کار او باعث شد من تصمیم به انتقام بگیرم. وقتی داوود به خارج رفت موضوع را فراموش کردم تا این‌که دوباره به ایران بازگشت. روز حادثه او با رفتارش مرا عصبانی کرد و من هم او را کشتم و خیلی سختی کشیدم تا از شر جسد رها شوم. 
 
قاضی درباره اعترافات اولیه قاتل درخصوص قتل با انگیزه اختلاف مالی پرسید که فرزین با رد آن اعلام کرد، انگیزه‌ام فقط ناموسی بود. 
 
قضات دادگاه پس از دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شدند. 
 
 
منبع:جام جم 
انتهای پیام/


تعداد بازدید از این مطلب: 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود