گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 46829
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 395
بازدید سال : 819
بازدید کلی : 46829
نتیجه اخیر ارزیابی طرح طبقه بندی مشاغل(خراسان رضوي)

 بنام خدا

با عرض سلام وادب: مستند به پیگیریهای کانون توسط دبیر ازحوزه مدیر کل روابط کار وجبران خدمت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی مبنی برجلسه 1خرداد نماینده محترم شرکت مخابرات با این مدیریت ابراز نمودند کارفرما طرح ارزیابی شغل کارکنان مراکز مخابرات روستایی رابنا بر وعده موعودبه این مدیریت در1خرداد ارائه نموده از آنجاکه کارفرمامدرک تحصیلی این قشر را سیکل در نظر گرفته ، وگروه افراد رابر مبنای حجم وظرفیت تلفنهای کارکن مراکز از 1تا5 ارزیابی نموده بود. که این موضوع وارزیابی مغایرباشرح وظایف وتحصیلات این کارکنان ونیز مغایر با گروه مدنظر وزارت کار بوده ومورد قبول  مدیر کل محترم روابط کار قرار نگرفت وجهت ارزیابی درست وبه حق به کار فرما مسترد وتحویل گردید تااینکه حداکثر تا پایان 4 خردادمشکلات طرح ارزیابی شده را مرتفع نموده ومجدد به وزارت کار تحویل نماید ضمناً این مدیریت محترم وزارت کار ابراز داشتند چنانچه کارفرما قصد اتلاف وقت نسبت به تاریخ موعود را داشته باشد قطعاً ماده 50 رااجرایی خواهیم نمود لذا به همین سبب از وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی وبویژه از مدیر محترم روابط کار وجبران خدمت ومعاونت محترم ایشان کمال تقدیر وتشکر را نسبت به این اقتدارشان داریم .


با احترام :کانون انجمنهای صنفی کارگران مراکز مخابرات استان خراسان رضوی 

تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


jتوجه....

 

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور در امروز خبر داد.
امیر سرکرده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این سامانه بارشی از شمال غرب کشور وارد می شود طوری که امروز و فردا بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه جنوبی البرز و استان های شمال شرق کشور خواهد بود.
وی گفت: در این استان ها رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی نیز پیش بینی می شود.
این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش در استان های گلستان، خراسان شمالی و شرق مازندران بیشتر است، گفت: احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و دره های پرشیب در این مناطق پیش بینی می شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آیت الله جنتی رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد

 آیت الله جنتی با 51 رای رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروهسیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه 4 خرداد ماه) آغاز شد.

این مراسم از ساعت 9 صبح امروز در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی و با حضور جمع کثیری از مقامات کشوری، لشکری و نیز مهمانان و شخصیت‌های داخلی و خارجی آغاز می‌شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود