660 گواهینامه در شرف ابطال هستند
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 538
بازدید دیروز : 247
بازدید هفته : 1082
بازدید ماه : 2223
بازدید کل : 49339
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 538
باردید دیروز : 247
بازدید هفته : 1082
بازدید ماه : 2223
بازدید سال : 3329
بازدید کلی : 49339
660 گواهینامه در شرف ابطال هستند

 به گزارش سبلان نیوز، رحیم آقامحمدی پیش از ظهر امروز در جریان آغاز طرح زمستانی پلیس راهور اردبیل اظهار کرد: این گواهینامه‌ها مربوط به رانندگانی هستند که با بیشترین تخلفات در سه مرحله نمره منفی گرفته و گواهینامه آنها در آستانه ضبط و ابطال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 30 نمره منفی به تخلفات رانندگان داده می‌شود و پلیس موظف است سه ماه گواهینامه آنها را ضبط کند، گفت: اگر این تخلفات در مرحله دوم تکرار شده و راننده‌ای 25 نمره منفی بگیرد گواهینامه وی به مدت 6 ماه ضبط می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل ادامه داد: در مرحله سوم راننده خاطی با کسب 20 نمره منفی بر اثر ارتکاب به تخلفات رانندگی گواهینامه‌اش در شرف ابطال قرار می‌گیرد و باید حواسش کاملا جمع باشد تا دچار چنین تخلفاتی نباشد.

آقامحمدی بیان کرد: راننده‌ای که گواهینامه‌اش ابطال شود نه تنها باید یک سال منتظر دریافت مجدد گواهینامه باشد بلکه باید برای اخذ گواهینامه باید دوباره تمام مراحل طی شده را سپری کند.

این مسئول افزود: در این قانون تصریح شده است اگر راننده در مدت 6 ماه مرتکب تخلف نشده و نمرات منفی نگیرد قطعا بدون انجام تخلفات حادثه‌ساز نظیر حرکات نمایشی، تجاوز از سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، استفاده از تلفن همراه و .... می‌تواند دوباره به رانندگی خود ادامه دهد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به سرد شدن هوا و بروز یخبندان در خیابان‌ها و معابر مختلف شهر از رانندگان خواست تا در گذر از مسیرهای شهری حتما با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و مواظب عابران پیاده باشند.

آقامحمدی افزود: قطعا در مسیرهای مختلف شهر دوربین‌های پلیس فعال شده و اجازه نمی‌دهند کوچکترین تخلفی از دید پلیس پنهان بماند و یا به ثبت نرسد.

 

وی یادآور شد: 660 گواهینامه که رانندگان آن نمرات منفی کسب کرده‌اند در شرف ابطال قرار دارد و ما از دیگر رانندگان می‌خواهیم تا مراقبت بیشتری را انجام دهند تا با کسب نمرات منفی گرفتاری برای خود و پلیس راهور به وجود نیاورند./فارس


تعداد بازدید از این مطلب: 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود