مشترک مورد نظر ۲۴ ساعته در دسترس شما می‌باشد
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 372
بازدید دیروز : 247
بازدید هفته : 916
بازدید ماه : 2057
بازدید کل : 49173
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 372
باردید دیروز : 247
بازدید هفته : 916
بازدید ماه : 2057
بازدید سال : 3163
بازدید کلی : 49173
مشترک مورد نظر ۲۴ ساعته در دسترس شما می‌باشد

 تحوّل محیّر العقول در اقتصاد و اشتغالی که در کل کشور معضل بزرگی است و توصعه شهر عقب‌مانده‌ای چون مشگین‌شهر که با قدمت چندین‌ هزار ساله‌اش هنوز سیمای شهر واقعی را به خود نگرفته است نسخه می‌پیچند.

صله ارحام به صله عام تبدیل شده و افراد شاخص دور از دسترس، از دور افتاده‌ترین روستا و مناطق محروم گرفته تا حاشیه‌ها و مرکز شهر را با جعبه‌های شیرینی، در راستای عیادت از بیماران زیر پا می‌نوردند، از راه‌های صعب‌العبور روستاهای گمنام و زیر خط فقر بازدید می‌کنند و جویای احوال فقرا می‌شوند اما در این میان بازهم افراد واسطی که دارای خوی کدخدا منشی هستند و از نفوذ کلام برای جذب آرای مردم منطقه خود استفاده می‌کنند بیشتر از نظر مالی توسط افراد شاخص تأمین می‌شوند.

مجالس ختم از روستاها گرفته تا خود شهر به صورت باشکوه و با حضور شاخص‌ترین افراد برگزار می‌شود، امواتی که زنده بودنشان برای کمتر کسی مهم بود، اینک مرگشان برای همه مسئولان و نامزدهای انتخاباتی با اهمیت شده است، برای کسی فرقی نمی‌کند که فرد متوفی برای چه و چگونه مرده، آیا از درد نداری مرده و یا به سبب نداشتن هزینه برای درمان بیماری‌اش؟! مهم اینست که مرده و حال مجلس ختمی مهیاست برای حضور و معرفی نامزد انتخاباتی.

مرگ انسانیت واقعه دردناکیست که نباید با تشتت افکار عمومی بر گسترش آن دامن بزنیم تا تغییر نگرش در ذهنیت‌ها را به نغع خود رقم بزنیم، روند فعالیت‌های انسان دوستانه آن هم در موقعیت‌های خاص به شعور عامه مردم توهین می‌کند، از مهم‌ترین مسائل در حوزه زندگی اجتماعی بشر که دین اسلام نیز به آن تاکید دارد، امانتداری و توجه به حفظ حقوق، اموال مردم و برقراری عدالت اجتماعی است، عدالت به معنای واقعی میانه‌روی بدون افراط، تفریط و کج‌روی است و در اجرای صحیح عدالت باید اصل شایسته‌سالاری به عنوان محوری‌ترین عامل دخیل در انتخاب افراد در مسئولیت‌ها مورد توجه قرار گیرد که این امر متاسفانه در شهر ما بنابه دلایل مختلفی چون تبلیغات غیر منصفانه و چیرگی بر افکار عامه مردم به انحاء مختلف میسر نشده است.

 

ترویج و نشر بداخلاقی‌های غیر اخلاقی و انسانی در قالب تهمت، دروغ و غیبت به منظور تخریب و تحقیر چهره رقبای انتخاباتی معظل بسیار بزرگی است که این روزها از برخی مردان مدعی قانون سرزده و گریبانگیر شهرستان ما شده، البته هستند در این میان نامزدهایی که اخلاق و رفتارشان در شأن یک نماینده مجلس بوده و در این راستا خواستاریم عموم نامزدها با حفظ کرامت انسانی در جلسات خود برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی‌شان را تبلیغ نمایند تا آرامش حاکم بر جو شهرستان را ناامن نکنند.

حاکمیت ظلم و جور و تبعیض براساس عبرت‌های تاریخ به سرانجام خوشی ختم نمی‌شود پس حرف بزنیم همانگونه که عمل می‌کنیم و عمل کنیم براساس قوانین مصوب شده در نظام اسلامی و حاکمیت مشروع.

از عموم نامزدهای انتخاباتی می‌خواهم مصداق این شعر حضرت حافظ (ره) نباشند که می‌فرماید:

واعظان کاین جمله در محراب و منبر می‌کنند       تا به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

مشکلی دارم، ز دانشمند مجلس باز پرس           توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

مردانی که برای قانونگذاری و اجرای صحیح قانون داوطلب شده‌اند چرا در چارچوب قانون حرکت نمی‌کنند؟! به عنوان کوچکترین عضو و یکی از اهالی شهرستان مشگین‌شهر پیشنهاد میکنم کاندیدهای محترم انتخاباتی نامه‌ی شماره ۴۵ در کتاب نهج البلاغه از حضرت علی علیه‌السلام خطاب به عثمان بن حنیف، که نماینده امیرالمونین حضرت علی(ع) در بصره بودند را مطالعه فرمایند، چراکه مطمئنم پیروی از وصایای آن حضرت در حل و فصل گره‌های کور عصر حاضر موثر خواهد بود.

فرازی از نامه حضرت امیر(ع) به عثمان بن حنیف حاکم بصره

«و من امروز نفس خود را به تقوا مى‌پرورم تا فردا، در آن روز وحشت، ایمن باشد و بر لبه آن پرتگاه لغزنده استوار ماند.
اگر بخواهم به عسل مصفا و مغز گندم و جامه‌هاى ابریشمین دست مى‌یابم
ولى، هیهات که هواى نفس بر من غلبه یابد و آزمندى من، مرا به گزینش طعام‌ها بکشد و حال آنکه، در حجاز یا در یمامه بینوایى باشد که به یافتن قرص نانى امید ندارد و هرگز مزه سیرى را نچشیده باشد، یا شب با شکم انباشته از غذا سر بر بالین نهم و در اطراف من شکم‌هایى گرسنه و جگرهایى تشنه باشند»


تعداد بازدید از این مطلب: 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود