نمایشگاه سراسری کشاورزی در اردبیل گشایش یافت
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 247
بازدید هفته : 586
بازدید ماه : 1727
بازدید کل : 48843
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 247
بازدید هفته : 586
بازدید ماه : 1727
بازدید سال : 2833
بازدید کلی : 48843
نمایشگاه سراسری کشاورزی در اردبیل گشایش یافت

به گزارش سبلان نیوز، در این نمایشگاه انواع فرآورده ها ، تولیدات و محصولات کشاورزی ، دامپروری ، طیور ، آبزیان ، گل و گیاه و مبلمان شهری از 14 استان ایران شامل تهران ، البرز ، زنجان ، خراسان رضوی ، مازندران ، گلستان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کردستان ، همدان ، مرکزی ، ایلام ، خوزستان و اردبیل در 63 غرفه عرضه شده است. 

معاون عمرانی استاندار اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : برپایی اینگونه نمایشگاهها فرصت مغتنمی برای معرفی تازه ترین دست آوردهای کشورمان در بخش تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و دامی به منظور افزایش عملکرد و بهره وری و کاهش هزینه ها در این بخش می باشد.
علی آذرنژاد افزود : انتظار می رود که با اطلاع رسانی مناسب برای کشاورزان از برپایی این نمایشگاه شاهد استقبال خوب این عزیزان تلاشگر از آن باشیم چراکه آشنایی هرچه بیشتر کشاورزان با چنین تجهیزاتی و به کارگیری آنها در کار کشاورزی و دامپروری بطور قطع در زمینه بهبود هرچه بیشتر فعالیت ها در این بخش ها موثر خواهد بود.
او همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که بیش از 80 درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود افزود : سازمان جهاد کشاورزی باید شیوه های جدید آبیاری در این بخش را به روستاییان و کشاورزان آموزش دهد.
وی یادآوری کرد : هرچند وضعیت کنونی آب در استان اردبیل مطلوب است اما زمان آن رسیده است که دیگر شیوه آبیاری غرقابی تعطیل و روش آبیاری نوین در کشاورزی رواج یابد.
وی درپایان همچپنین از بهره برداری از 387 پروژه در زمینه های گوناگون با مجموع هزینه به مبلغ سه هزار و 820 میلیارد ریال در طول هفته دولت در استان اردبیل خبر داد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های این استان در بخش کشاورزی و دامپروری گفت : رتبه دوم محصول سیب زمینی ، رتبه سوم عسل ، رتبه اول عدس و کلزا ، رتبه پنجم چغندر قند و رتبه هفتم تولید حبوبات ، گندم و جو در سطح کشور به این استان اختصاص دارد.
عدیل سروی ، افزود : چهار درصد مجموع محصولات کشاورزی ایران به ارزش کلی 40 هزار میلیارد ریال در استان اردبیل تولید می شود و درصد زیادی از جمعیت منطقه در حرفه کشاورزی و دامپروری و صنعت طیور اشتغال دارند. 
وی با اشاره به وجود دشت های زرخیز اردبیل ، مشگین شهر و مغان در استان اردبیل اظهار کرد : این منطقه با تولید بیش از سه میلیون تن انواع فرآورده های کشاورزی ، باغی و دامی نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت غذایی پایدار در کشورمان دارد. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود از نوسازی 543 دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی در این استان خبر داد و گفت : این ماشین آلات به واسطه پرداخت تسهیلات و وام های بانکی به منظور افزایش کیفیت انواع محصولات کشاورزی نوسازی شده اند.
سروی ، ادامه داد : برپایی چنین نمایشگاه هایی ضمن ایجاد بستر مناسب برای معرفی شرکت های تولیدی کارآمد به کشاورزان و دامپروران زمینه برقراری ارتباط بین صاحبان صنایع تولیدی و صادرکنندگان و تعاونی های کشاورزی فراهم می شود.
او همچنین برپایی نمایشگاههای کشاورزی و صنایع وابسته را فرصت مناسبی برای حضور کشاورزان در این نمایشگاه به منظور آشنایی با تازه ترین تجهیزات پیشرفته کشورمان در این ارتباط و خرید و به کارگیری آنها در کارهای کشاورزی ، باغی و دامپروری دانست. 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی ، دام و طیور و صنایع وابسته و چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و مبلمان شهری از امروز تا 13 شهریور ماه جاری همه روزه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید مراجعان دایر خواهد بود./ایرنا


تعداد بازدید از این مطلب: 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود